Zamierzasz opuścić stronę Femibion ​​i zostanie przekierowana do zewnętrznej strony dostawcy / partnera. Chcesz kontynuować?

FEMIBION has developed supplements for the special phases of pregnancy, from before conceiving to the end of breastfeeding. FEMIBION food supplements provide well chosen nutrients that, used as a complement to a balanced and varied diet, can support the mom and the baby during this special and exciting time.

Highlands Szkocja

Od chwili, gdy para ludzi zdecyduje, że chce mieć dziecko, synchronizuje całą swoją energię w zgodzie z wszechświatem aby dać życie nowemu istnieniu, które będzie im towarzyszyć przez długi czas.

Poczęcie dziecka jest świętym aktem na tym świecie, a stresujące życie w dzisiejszych czasach nie zapewnia idealnej przestrzeni dla opieki, miłości i spokoju, potrzebnych do urzeczywistnienia Waszego największego pragnienia - dziecka.

Dlatego w obecnych czasach wyjeżdżamy w specjalną podróż i wybieramy szczególne miejsce, w którym będziemy mogli oderwać się od zewnętrznego świata. Postarajmy się zapomnieć hałas i stres nawiedzający nasze codzienne życie i nauczyć się, jak nawiązać kontakt z naszym wewnętrznym ja, z naszą fizyczną i emocjonalną sferą. Tylko tyle potrzeba nam aby móc począć dziecko.

Gdy jeszcze nie byłam w ciąży z moją córką, pojechałam do Szkocji i muszę powiedzieć, że była to jedna z najlepszych podróży, moment gdy poczułam, że nigdy nie będę szczęśliwsza niż w tamtym szczególnym czasie.

Góry Szkocji, jeziora, wspaniałe zamki, wpływy celtyckie; wszystko skłaniało mnie do odwiedzin, ale gdy się tam znalazłam, osobiście poczułam się jak w magicznym miejscu, gdzie nie mija czas. Widząc te wszystkie cudne krajobrazy, zanurzasz się w czystej energii Wielkiej Matki Ziemi.

Znałam przypadki przyjaciółek i koleżanek, które zaszły w ciążę po wycieczce do Szkocji, a teraz wiem i rozumiem dlaczego. Szkocki Highlands odnawia, sprawia, że łączysz się z samą sobą i duchowo z partnerem. Jest to z pewnością idealne miejsce na krótki wypad we dwoje, gdzie można całkowicie zapomnieć o codziennym stresie i cieszyć się sobą.

Jak tam dojechać?

W dzisiejszych czasach mamy wiele  możliwości tanich lotów do Edynburga czy Glasgow. Polecam zwiedzić oba miasta, chociaż Edynburg jest  wyjątkowo piękny. Przeznacz co najmniej jeden dzień aby go odkryć.

Stamtąd najwygodniejszy i muszę przyznać najbardziej romantyczny sposób aby dojechać do Highlands to wypożyczyć auto. Jazda po lewej stronie drogi to przeżycie, którego trzeba doświadczyć chociaż raz w życiu. Możesz bezpośrednio udać się do Callander (brama do Highlands), dalej do Fort William, Fort Augustus i jechać wzdłuż Loch Ness aby dotzreć do stolicy- Inverness.

Gdzie się zatrzymać?

My zatrzymaliśmy się w Bed & Breakfast (B&B) o nazwie Glendoune, który wcześniej zarezerwowaliśmy przez internet.  Małe miasteczko jest pełne B&B, jako, że w tej okolicy jest to najczęstszy rodzaj zakwaterowania.

Są to domy należące do typowych, miejscowych rodzin, które zdecydowały się wynajmować pokoje turystom, a rano przygotowują spektakularne śniadanie. Tak, jedne z tych obfitych i od serca szkockich śniadań, składających się z wielu jaj, kiełbasek, fasoli ( fasolki duszonej) i typowej szkockiej kiełbasy.

Ten rodzaj zakwaterowania jest zwykle bardzo przystępny i wygodny. W większości domy są tak ogromne, że wyglądają jak prawdziwe hotele. A jeśli tak jak nam, hotele wydają Ci się bezosobowe i zimne, to życie z mieszkańcami będzie dobrym wyborem. Szybko poczujesz się jak w domu.

Dobrą stroną pobytu w starej części Inverness jest to, że możesz spędzać noce w którymś z wielu małych pubów z muzyką na żywo, pić i tańczyć po swojemu wokół Szkocji i związać się z partnerem w nowy, inny sposób.

Co zwiedzać?

Kiedy tam jesteś, czujesz przytłaczające pragnienie aby wyjść i całkowicie zanurzyć się w czystości szkockiego Highlands.

Jest tyle naturalnego piękna, które Cię zewsząd otacza  (jeziora wyglądające jak lustra, góry z tysiącem odcieni kolorów, naturalne wodospady, kamienne mosty wyrastające z gór, dzikie zwierzęta, których nigdy dotąd nie widziałeś  tak z bliska). Trudno oprzeć się pokusie aby nie zatrzymywać się setki razy wzdłuż drogi by to wszystko kontemplować. Spontaniczność generuje endorfiny, ruszaj więc po to i ciesz się tym wszystkim!

Nasz dzienny plan składał się z niespiesznego śniadania, któremu towarzyszyły nasze plecaki gotowe na wszystko co się wydarzy po drodze. Niekiedy był to piknik, trochę czasu spędziliśmy w pięknym lesie, gdzie widzieliśmy najwyższe drzewo w Wielkiej Brytanii, a czasami jadaliśmy w romantycznych restauracyjkach, w małych wioskach po drodze.

Gorąco polecamy niektóre z naszych wycieczek:

• Loch Ness. Możesz nawet żeglować turystyczną łodzią.
  • Spaceruj  po typowych wioskach okolicy Fort William, Fort Augustus i Aviemore.
  • Odwiedź co najmniej jeden średniowieczny zamek:  Kilchurn lub Urquhart.
  • Odkryj przepiękną wyspę Skye (gdzie polecam spędzenie co najmniej jednej nocy). Mówią, że jest najpiękniejsza w Szkocji  i ma wszelkie powody aby nią być.
  • Jazda pociągiem parowym Jakobitów to niezapomniane przeżycie.
  • Wizyta w destylarni whisky w Talisker na wyspie Skye jest ważną częścią podróży.

Choć jest wiele miejsc do zobaczenia i poznania, najważniejsze,  niezależnie od tego co robisz to czerpać z tego spokojną radość, oddychać  wszechobecną, średniowieczną energią, połączyć się z naturą i samym sobą i pozwolić płynąć życiu.

...

Aguamarina (Hiszpania)

www.demicasaalmundo.com/blog

Aguamarina urodziła się w 1981 roku na Majorce. Ukończyła Psychologię na Uniwersytecie Balearów, a także posiada dyplom w dziedzinie Nauczania, Języka i Słuchania na Uniwersytecie w Salamance. Pracuje w szkolnictwie publicznym, a do niedawna pracowała tez jako konsultant. Jednak zmieniła drogę życiową i rozpoczęła nową karierę, która doprowadziła ją do zostania blogerką i rzemieślniczką. Jest matką 5-letniego Felipe, z którym podróżuje po świecie, zmieniając domy, gdy udają się dalej. Macierzyństwo, rodzicielstwo, rozsądna, pełna szacunku edukacja, to dla niej bardzo ważne tematy, którymi chce się dzielić i je promować. Aguamarina jest kreatorką bloga www.demicasaalmundo.com/blog, na którym co tydzień dzieli się swoimi pomysłami, doświadczeniem i osobistymi opiniami.