Zamierzasz opuścić stronę Femibion ​​i zostanie przekierowana do zewnętrznej strony dostawcy / partnera. Chcesz kontynuować?

FEMIBION has developed supplements for the special phases of pregnancy, from before conceiving to the end of breastfeeding. FEMIBION food supplements provide well chosen nutrients that, used as a complement to a balanced and varied diet, can support the mom and the baby during this special and exciting time.

Teneryfa, Wyspy Kanaryjskie, Hiszpania

Na Teneryfę pojechałam z mężem blisko trzy lata po rozpoczęciu wyścigu w karierze zawodowej, przygotowaniami do wesela, remontem naszego starego domu, ciążą, narodzinami naszego pierwszego dziecka i w końcu budowie nowego domu. Do tego wszystkiego przyszedł pomysł założenia bloga, sprawiając, że dni skurczyły się do mikroskopijnych rozmiarów.  W pewnym momencie, po kolejnej nocy 3-godzinnego snu powiedziałam sobie „dość”. Nieważne ile lodówek, pralek czy żarówek mieliśmy kupić. Nieważne ile wciąż mieliśmy do zrobienia w ogrodzie i w domu. Niech wszystko się wali i pali, my jedziemy na wakacje. Pojedziemy na wakacje, gdzie będziemy mogli się zresetować, zapomnieć o wszystkim co nocą spędza nam sen z powiek. Pojedziemy tam, gdzie można naładować baterie i jeśli się uda, weźmiemy głęboki oddech. Następnego dnia zaczęłam szukać w internecie wakacji „all inclusive” i  moje palce w magiczny sposób napisały jeszcze słowo „Teneryfa”.  Dokonałam szybkiej rezerwacji i dwa tygodnie później pakowaliśmy walizki. Nasz syn był u swojej ukochanej babci, która opiekowała się nim każdego dnia, więc wiedzieliśmy, że zostawiamy go w dobrych rękach. Mogliśmy sami wyjechać na dobrze zasłużony tydzień odpoczynku, po trzech latach ciężkiej pracy.

Wyspy Kanaryjskie -Teneryfa

Teneryfa jest największą wyspą  z archipelagu Wysp kanaryjskich  należących do Hiszpanii. Ale nigdy nie nazywaj Kanaryjczyków Hiszpanami bo będą oburzeni! To trochę tak jak z góralami w Polsce. Nie czują się Polakami, są góralami, koniec i kropka.  Niechętni bycia Polakami podkreślają swoją indywidualność. To samo jest z Kanaryjczykami. Wiodą jeszcze bardziej zrelaksowane życie niż Hiszpanie. Są niesamowicie gościnni a jednocześnie bardzo mało lub w ogóle nie mówią po angielsku. Musisz więc mieć na twarzy szeroki uśmiech i gestykulować dłońmi aby się dogadać. Ale to jest fajne! Pogodny uśmiech na wakacjach to podstawa. Ludzie uśmiechają się do siebie w sklepach, na plaży…z wyjątkiem ratowników, których praca staje się bardziej intensywna w czasie wysokich fal. Jest to prawdopodobnie najbardziej stresująca praca, jaka może mieć Kanaryjczyk, gdyż turyści potrafią zachowywać się jak dzieci nawet w obliczu sytuacji zagrażających  życiu.

Poza panem ratownikiem każdy uśmiecha się jak kot z Cheshire. Zwłaszcza właściciele małych, rodzinnych pubów ulokowanych w garażach bajecznie kolorowych budynków otoczonych tonami kwiatów.  To są ich rodzinne biznesy, które prowadzą od pokoleń. Siedzą przed swoimi pubami przez cały dzień czekając na gości i pozdrawiając od czasu do czasu kierowców autobusów, którzy odpowiadają im zabawnymi klaksonami. Tak jest, na Teneryfie klaksony służą do pozdrawiania. Pozdrawiająca osoba naciska klakson dwa razy, kierowcy innych pojazdów odpowiadają klaksonem raz a piesi podnoszą w pozdrowieniu ręce. Piękne krajobrazy można obserwować słuchając kojącego szumu fal oceanu i wdychając  głęboko mieszankę tropikalnych kwiatów i miejscowego jedzenia. Raj, którego nigdy nie chciałbyś opuścić.

Naszym ulubionym miejscem na Teneryfie jest miasteczko Playa de las Americas i  o tej samej nazwie możesz znaleźć hotel. Ten wysokiej jakości czterogwiazdkowy hotel posiada piękny basen, oferuje romantyczne wieczory i koncerty i bardzo mało dzieci. To dobry wybór, bo jeśli jedziesz na wakacje aby powiększyć rodzinę to  musisz pamiętać, że najważniejszy jest relaks i spokój. Możesz to znaleźć w potężnej dawce w Playa de las Americas. Romantyczne spacery, słońce kryjące się za innymi wyspami, fale rozbijające się o brzeg…Nie ma piękniejszego miejsca na Wyspach Kanaryjskich niż to.

Oprócz Playa de les Americas, centralnym miejscem na Teneryfie jest Narodowy Park Teide, który otacza liczący 3700 metrów wulkan o tej samej nazwie. Ponadto, pomimo, że Teneryfa leży bardzo blisko Afryki, według naukowców obszary otaczające wulkan Teide były zamieszkałe przez starożytną cywilizację nazywaną „Guanczami”  o jasnej skórze i rudych włosach! Legenda głosi, że księżniczka Guachara, nosząca imię jednego ze szczytów Teide, była nieszczęśliwie zakochana w potworze żyjącym wewnątrz wulkanu. Niestety potwór wzgardził jej niezwykłą urodą i Guachara umarła z żalu. Najwyraźniej gdy na Teneryfie wieje silny wiatr, jego podmuchy niosą żałosny płacz księżniczki.

My nie słyszeliśmy płaczu. Silny wiatr niósł wieczorami dźwięki gitarowych koncertów, natomiast w ciągu dnia chłodził nasze twarze z palącego słońca. Teneryfa z jej wulkanicznymi plażami dała nam to czego najbardziej chcieliśmy: spokój, relaks i najważniejsze - głęboki oddech, który pozwolił nam zregenerować  nerwy i oddalić się od zmartwień, które zostawiliśmy w Warszawie.

...

Malwina Be (Polska)

www.bakusiowo.pl

Malwina, Maciek i Mati – lub Bakusiowo.pl to najbardziej popularny blog w Polsce. Jego wyjątkowy styl polega na tym, że jest tworzony przez całą rodzinę. Każdy, nawet dwu i pół letni Mati dodają do niego coś od siebie. Malwina opisuje świat stosując humor i emocje. Maciek skupia się na konkrecie i pragmatycznej stronie ( chociaż od święta zaskakuje czytelników kreacjami filmowymi- taki jego urok). Mati, wybuchowy, poza zwykłym „blogerem” , kochający swoich rodziców, wykazuje nadzwyczajne zaangażowanie podczas pozowania do zdjęć. Ten mały człowiek nieustannie inspiruje swoich rodziców nowymi pomysłami na kolejne artykuły bloga. Bakusiowo jest historią rodziny, która zdecydowała się zatrzymać czas i uciec od zgiełku wielkiego miasta. Jest opowieścią o rodzinie, do której mają dostosować życie, a oni nie należą do tych, którzy muszą się dostosowywać do końca życia. To opowieść o rodzinie, która zawsze na pierwszym miejscu stawia rodzinę.